سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش مسائل جنسی به کودکان واجب است!

آموزش مسائل جنسی به کودکان واجب است!

رشد اجتماعی کودکان با محیط‌های آموزشی ارتباط تنگاتنگی دارد زیرا اولین محیط اجتماعی که کودکان خارج از محیط خانواده تجربه می‌کنند محیط‌های آموزشی از قبیل   مهد کودک ، پیش دبستانی و یا مدرسه می‌باشد.

 از آنجایی که در کشور ما همیشه صحبت از روابط با جنس مخالف(جنس مکمل) و پرداختن به این مسائل به عنوان یک تابو محسوب می‌شده است در طول دوران رشد کودکان و نوجوانان نیز از مهد کودک تا قبل از ورود به دانشگاه ، نه تنها هیچ نوع آموزش مشخصی در زمینه بهداشت بلوغ، روابط جنسی و روابط با جنس مخالف(جنس مکمل) به کودکان و نوجوانان داده نمی‌شود بلکه صحبت از این مسائل نیز زشت و ناپسند تلقی شده و در بسیاری از اوقات به سرزنش، نصیحت و حتی گاهی به تنبیهات جسمی‌و غیر جسمی‌منجر می‌گردد به همین دلیل بیشتر نوجوانان به صورت پنهانی و در بین گروه همسالان در مورد این قبیل مسائل صحبت می‌کنند.

 البته در حال حاضر این الگو با توجه به گسترش استفاده از اینترنت در جامعه مخصوصا بین قشر جوان و نوجوان تا حدودی در حال تغییر است و طرح این مسائل در فضای حقیقی در فضای مجازی به آن پرداخته می‌شود که البته آسیب‌های زیادی را نیز در پی دارد.

کودکان از سن پنج تا هفت سالگی این سوال در ذهن شان ایجاد می‌شود که چه فرقی با همسن و سال‌های غیرهمجنس خود دارند؟ یا چگونه به دنیا آمده اند؟ ما نمی توانیم آنها را با این سوال‌های بی جواب در جامعه رها کنیم به خصوص اینکه پدر و مادران جوان هم واقعاً نمی دانند به این پرسش‌های کودکانه یی که برای فرزندان‌شان پیش می آید چه جوابی باید بدهند؟

همایش بزرگ تربیت جنسی

برگزاری بزرگترین همایش تربیت جنسی کودک و نوجوان

باحضور:دکترعلی محمد نظری(متخصص خانواده درمانی و سکس تراپی)

و دکتر ابوالفضل سعادتی(دانشجوی دکتری تخصصی خانواده)

ویژه عموم و روانشناسان



زمان برگذاری:29اذرماه1397
مدت ساعت اموزشی:6ساعت

ارائه گواهینامه معتبر به روانشناسان

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام واژه همایش به شماره 09154087407 ارسال نمایید.